21 Juli

Tja allihopa.
Jag har kommit på en sak, eller rättare sagt tänkt på en sak. 
Jag kommer inte skriva vad jag har gjort idag eller så, kanske bara lite kortfattat, för ingen bryr sej?!
Speciellt ni som inte känner mej. 

Så jag kommer visa upp mina foton, fixa lite tävlingar med Lisa kanske och ja. 
Men jag kommer ju såklart skriva vad jag gjort, men kanske inte varje dag, bara om det hänt nått speciellt t.ex. 
Det jag gör om dagarna skriver jag i min egna blogg bluelemon.blogg.se.

Fast Lisa kanske skriver vad hon gör om dagarna här, det vet jag inte.
Aja, bara lite ren fakta :)

Men en gång om dagen lägger jag upp foton, och om jag inte har det så skriver jag istället. 
Så att den här bloggen blir lite mer intressantare. ha-ha ;pp

see you later alligater, (eller hur det nu stavas)

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Haha, han blev nog tappad som barn xD.

2009-07-21 @ 23:28:38
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv: hahha, jaaa!

2009-07-22 @ 00:24:55
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Lisa

NOT GIVE OUT MY OTHER BLOGG!!!

2009-07-22 @ 11:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0